Johanna Westerberg

torsdag, maj 29, 2008

Torsdag morgon och frukosten är precis avklarad. Sen start idag så en lugn förmiddag väntar. Skönt, för det känns som det gått i ett sen jag kom hit sent söndag kväll.

Proam måndag med efterföljande party. Möte tisdag, träning och sen proammiddag. Proam igår med ytterliggare en middag efteråt. Gått lite inflation i sociala sponsoraktiviteter den här veckan. De flesta av dem inne i München, 45-60 min iväg, vilket innebär att det lagts en del tid i transporterande också. Dock i Audis grymma sprillans nya och inte helt gratis courtesy bilar! :-) Är mao rätt sliten ens innan tävlingen börjat!

Gårdagens proam passerade lugnt förbi. Spelade med Stig Helmer och hans fru, samt en 60+ dam som tjongar upp driven på 1an upp på green! Om än bara drygt 200 från damtee, men ändå! Jag hajade lätt till!

Annars är väl veckans nyhet att Michelle Wie är här och spelar. Inte för att jag bryr mig så mycket, men journalisterna tycker ju att det är skoj och förhoppningsvis lockar det lite mer publik.
Jag kan meddela att jag kände mig som en lite räka i jämförelse när hon gled in på proammiddagen i tisdags iförd högklackade skor. Som om hon skulle behöva det!

3 Comments:

  • Du kan väl fråga: Michelle Wie gehts?

    Heja heja, från Lina & Johan.

    By Anonymous Anonym, at 12:39 em, maj 29, 2008  

  • ha ha de va ju grym...wie gehts

    ta det lungt och titta på bollen

    Robban

    By Anonymous Anonym, at 5:07 em, maj 29, 2008  

  • Jag antar att du redan vet vad Martina Eberl och Paula Marti svarade när de fick frågan om vem de hoppades skulle bli den tredje personen i bollen: Wie bitte?

    Ös på idag också!

    Heja från Lina & Johan

    By Anonymous Anonym, at 7:39 fm, maj 30, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home