Johanna Westerberg

fredag, maj 09, 2008

Revansch!

Revansch var planen och revansch blev det! Dagens runda på ett under par innebar en hyfsad hissåkning från 58e till just nu 10e plats! :-) Nu så!

Det komiska är att jag inte spelar så fantastiskt mycket bättre idag, men fick till det lite bättre och lät bli att trampa på en del minor. Mycket skön come-back men jag har två duster kvar att utkämpa med den här banan innan vi kan summera veckan.

Sen lovar jag att det ska bli skönt med en ledig vecka! Det tar musten ur en att spela här då man inte kan slappna av för en sekund. En 18-hålsrunda känns mer som en 36-hålare så då kan ni ju tänka er hur pigg man är efter 4 sådana dagar!

Men nu blir det lite avslappning med min nya bok. Vid poolen kanske? Nja, det blåser rätt mycket så jag sitter nog inne och ugglar.

3 Comments:

  • Mer prickskytte! Kul! Ös på sista rundan också.

    Lina & Johan

    By Anonymous Anonym, at 8:09 em, maj 10, 2008  

  • Stilig uppryckning,nu går vi för seger.Vi spelade banan i måndags och vet att den är svår med alla vindskiftningar på i princip alla hål.Vi är de killar som följde dig på hål 10 i torsdags,där vi tyvärr var tvungen att lämna dig för vi förde otur med oss(trodde vi).Sen gick det bättre spec.fredag.
    VI HÅLLER TUMMARNA FÖR DIG.
    P.S min fru och din pappa är
    kusiner.

    M.V.H. JAN-OLOV RUTH-SUUP RESIN.

    By Anonymous Anonym, at 11:26 fm, maj 11, 2008  

  • Hej Johanna!
    Grattis till den fina placeringen i Turkiet. Vi följer dig med STORT intresse!
    Kram Maria Mattias & Astrid

    By Blogger Astrid och Greta, at 4:51 em, maj 11, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home