Johanna Westerberg

söndag, maj 11, 2008

2a!

Haha! Det blev allt jag som skrattade sist på den här banan trots allt! Efter den tunga öppningen så har jag sedan fått flyt i grejerna och även om, som idag, spelet inte var klockrent så har jag tagit mig runt och idag var det mycket het chippning och puttning!

Birdie på sista innebar att jag tog mig upp till delad andraplats, dock distansierad av Lotta Wahlin som seglade hem det hela (hon MÅSTE spelat en annan bana än vi andra! :-) ), men oerhört nöjd över att klättrat från 58e till 2a plats!

Ikväll lär det bli lite firande då många av oss är kvar till imorgon och vi dessutom bor på ett all-inclusive hotell... Champagne, bring it on!! :-)

Hurra för Lotta och hurra för mig!

7 Comments:

  • GRATTIS SNYGGT JOBBAT!!!!!!!!!!!!!
    Hoppas jordgubbarna och champagnen räcker även till dig,(ryssarna bör bli utan) släkten och Pol/Svanstein
    hurrar för dig
    M.V.H jan-olov,ruth suup-resin

    By Anonymous Anonym, at 6:21 em, maj 11, 2008  

  • Bra gjort Johanna :)
    Tror det kommer mera...
    Grattis från Thomas W

    By Anonymous Anonym, at 9:39 em, maj 11, 2008  

  • Grattis till den fin-fina placeringen!

    Lina & Johan

    By Anonymous Anonym, at 8:19 fm, maj 12, 2008  

  • HÄRLIGT!!

    LYCKA TILL ÄVEN I FORTSÄTTNINGEN!!!

    GRATTIS FRÅN ANNE-LIE M FAM

    By Blogger anne-lie, at 4:37 em, maj 12, 2008  

  • Bra jobbat Johanna !!!!
    Hoppas och tror att segern kommer inom kort, vet att den kommer. Vi är stolta över dig.

    Grattis från Svanstein
    Per-Åke, Aila, Johan, Johanna, Petter, Leif

    By Blogger perake, at 6:57 fm, maj 13, 2008  

  • Upp 58 placeringar (flest av alla förra veckan) på penninglistan tycker vi för övrigt är ett klart godkänt kliv.

    Lina & Johan

    By Anonymous Anonym, at 11:00 fm, maj 13, 2008  

  • Bra jobbat Johanna !!!!
    Hoppas och tror att segern kommer inom kort, vet att den kommer. Vi är stolta över dig.

    Blev skrivfel såklart menade jag Josefine istället för Johanna.

    Lycka till i fortsättningen.

    By Anonymous Anonym, at 8:21 em, maj 13, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home