Johanna Westerberg

lördag, maj 03, 2008

Fortsatt bra från tee till green...

... men så skulle man ju i hål också tyvärr. Inte för att jag egentligen har puttat särskilt dåligt men skottska greener så här års är inte riktigt hallon, så det behövdes lite fler försök än vad som hade önskats...

Nåväl, en 17e plats är inte helt åt skogen och en klar förbättring från förra tävlingen så jag stoppar ner det positiva i bagen och drar till Turkiet imorgon där nästa tävling väntar.

Annars måste jag ge det skottska vädret en liten komplimang! Ja, efter proamdagen vill säga. Men efter det har vi inte haft något regn, överhuvudtaget!!! Fantastiskt! Nog för att jag gått i värmeunderställ men det är inte hela världen. Dock vore det nog en lögn om jag sa att jag inte längtar till lite värme i Turkiet!

Men nu är det filmtime på min dator!