Johanna Westerberg

söndag, juni 18, 2006

Surt sa raven

Surt sa raven, kan man verkligen saga.

Dag 2 funkade inte spelet riktigt som det skulle men jag kampade som ett djur och fick i nagra birdies pa slutet sa jag var pa ratt sida strecket. Sedan hande nagot mycket markligt - jag fick plikt for langsamt spel pa hal 17 och missade cutten med ett.

Da var jag inte glad. Mycket marklig situation, dar jag akte dit for att, enligt domaren, ha tagit 13 s for mycket pa det halet, nar situationen (att vi var nagra minuter efter) skapats av den engelska amatoren jag spelade med. Javligt trist och det kandes extremt orattvist. Och alla svenskor har kommit och fragat, vad hande, du ar ju inte langsam...

Som sagt - SURT sa raven.

Som tur var vande ju lyckan nagot pa kvallen nar Sverige antligen lyckades pricka malet. Puh-ha! Dar satt man och svettades i sin Sverigetroja!

Efter torsdagens debackel har vi turistat lite och igar sag vi Italienmatchen inne i stan. Hygglig stamning nar hela restaurangen var smockfull och folk flockades runt och alla sjong nationalsangen! Lackert!

Idag ar vi pa vag hem och sen bar det av till Portugal over midsommar.

1 Comments:

  • Önskar dig en trevlig midsommar och en bra fortsättning på året. Håller en tumme, eller två för framskjutna placeringar..

    By Anonymous Anonym, at 9:38 fm, juni 23, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home