Johanna Westerberg

tisdag, maj 16, 2006

Schweiz

Igar eftermiddag landade vi i Milano och efter 4 timmars vantan pa flygplatsen blev vi transporterade (later som vi ar ett gang grisar pa vag till slakt...) till Losone i sodra Schweiz. Passerade Comosjon pa vagen och det var inte sa fult. Det ar det inte har heller. Banan ligger inklamd i en dal med hoga lummiga berg pa bada sidor. En jattesot och mysig liten parkbana i riktigt bra skick.

Idag spelade jag in och stack sen en svang till gymet och kom sen hem och strechade till Vem vill bli miljonar, pa italienska. Men jag hangde med ratt skapligt! Annars har franskan varit valdigt gangbar och jag har snackat ganska mycket - det du morsan!

Nu ska jag och min bok ga och ata lite. Rumskompis Cicci ar pa proam-middag med sponsorerna sa jag fick bli solo idag. Naval. Det gar ingen storre nod pa mig :)

Ciao!

1 Comments:

  • Hello Johanna, how are you? I don't know if you'll remember me, we met at Losone, I was the security guy :) How was the France? You'll probably be surprised to find this, but I took some interest in golf, and you're one of the few nice people I've met there, sou I decided to say hi, I hope you don't mind... Have fun, and play well, I'll check your blog, maybe I even learn some swedish ;) Ciao

    By Anonymous Anonym, at 12:56 fm, juni 02, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home