Johanna Westerberg

söndag, mars 19, 2006

Hemma

Så var jag hemma igen!

Sista tävlingen var åter igen lite blandad kompott. 71, 77, 74 så det blev inget höjdarresultat det heller.
Sammanlagt så kan jag ju inte säga att jag är ett dugg nöjd med resultaten, men på det stora hela är jag väldigt nöjd ändå. Det har varit en jättenyttig träningsresa där jag får med mig massa bra saker som jag kommer ha stor nytta av under året.

Nu är det skönt att vara hemma igen även om man hade hoppats att det skulle vara snöfritt... Någon mer än jag som tycker det vore dags med vår? Någon?
Det kommer väl.

Blir här hemma till slutet av april då Europatouren drar igång på Teneriffa så det blir till att skotta fram en gräsplätt så jag kan träna in det nya jag lärt mig och så att storformen infinner sig inför den "riktiga" säsongsstarten! Ser redan fram emot det, tävlingsnörd som man är...

Nu blir det dock några dagars vila - kroppen säger visst att den vill det så då får man väl lyda!

Johanna