Johanna Westerberg

söndag, maj 14, 2006

Sadar

Sa var annu en vecka pa touren over.

Hyggligt vader, ganska bra bana (greener som blommar, sa tack for att det finns allergimedicin, grasallergiker som man ar...) och schysst lagenhet precis vid 16 tee.

Borjade tavlingen riktigt bra med en 70a (trots inte blandande spel) och lag fint med. Sedan har jag tyvarr scorat lite samre, framforallt inte satt nagra som helst puttar, trots att spelet nastan blivit lite battre. Men sa ar det visst pa det har jobbet ibland.

Totalt 70, 75, 75, 75 gav en ynka 60e plats som det ser ut nu, men jag far iaf gladjas at att jag fick spela alla fyra dagarna trots att jag inte var i storform. Summa sumarum: sadar.

Imorgon eftermiddag gar planet till Milano och darifran ska vi over Schweiziska gransen till Losone, som lar ska vara superfint, sa det ser jag fram emot!

Hoppas solen lyser darhemma fortfarande!
Johanna