Johanna Westerberg

onsdag, juni 14, 2006

Ciao Italia!

Halla igen!

Da var Telia Tour avklarat och det blev ett bra traningspass. Spelade helt ok men fick inte i nagra puttar. Dag tre var jag lite trott och vaknade inte forran pa 5an... Men men, som sagt en bra genomkorare.

Nu ar jag i Rom dar tavlingen dragit igang idag. Borjade jattestabilt men slangde sen i en trippel pa mitt sjunde hal foljt av en bogey. Da var jag inte sa glad och sag rott!

Men sedan blev det fart pa grejerna och jag gick pa 30 mina sista nio (-5) sa jag slutade -2. Det kallar jag vandning! Ha, dar fick de!

Valdigt varmt har idag sa det blir nog en ganska lugn eftermiddag. Gjorde lite av Rom igar em och tankte aka in nagon mer dag senare i veckan. Man far ju passa pa att vara lite Ture Turist nu nar man ar i en av varldens haftigaste stader!

J