Johanna Westerberg

onsdag, oktober 07, 2009

Sista veckan!

Hemma från Madrid igen och har fått bylta på mig lite mer kläder när jag nu ska spela årets sista tävling. Som tur är verkar det som att solen snällt tänker titta fram och det underlättar det hela definitivt!

Madrid gick sådär. Inte full ork tyvärr vilket var lite synd då jag tycker att jag fortfarande spelade ganska bra. Lite jobbigt är det dock att jag på vissa slag har börjat slå betydligt längre än tidigare. Mina 8 extrakilon verkar generera lite mer kraft när jag väl timar... Well, well, kommer längden på drivarna är det ju kanon men står man med en järn-9a och plötsligt slår den 15 m längre så blir det lite problem :-)

Nu blir det iallafall finaltävling (SAS Masters Tour = svenska touren) hemma på Kallfors och det ska bli skoj! Tävlingen börjar imorgon och håller på till lördag så har ni vägarna förbi så är ni varmt välkomna! Annars går den att följa via http://masters.golf.se/extra/pod/?module_instance=1

Ciao!

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home