Johanna Westerberg

söndag, oktober 11, 2009

Avslutning med stil

Årets sista fulla slag blev en riktigt bra drive upp på green på hål 18, en par 4, under avslutningsrundan av SAS Masters tourfinalen på Kallfors. Lite antiklimax att det sen blev en treputt :-) men med tanke på att min avslutande 69-runda gjorde att jag klättrade till en slutlig 2a-plats så måste jag nog få tycka att säsongen avslutades i stil.

Så nu väntar vila och, ja gud vet vad. Min kalender är ganska blank framöver, men det ska nog gå att hitta på alla möjliga små projekt och jag lovar att jag ska njuta av att ha möjligheten att bara ta det lugnt, vila och ta hand om min allt större mage!

Eftersom nu sista tävlingen för i år är avklarad så vill jag passa på att säga tack för all uppmuntran jag har fått via blogg, mail, sms, facebook etc under säsongen! Det är fantastiskt roligt och peppande och underlättar definitivt träningspassen mellan tävlingarna!

Men tro inte att ni "slipper" mig bara för att jag tar lite mammaledigt! Bloggen kommer att fortsätta uppdateras och lagom till nästa säsong startar i Europa så hoppas jag vara fit for fight och redo att slåss om nya segrar!