Johanna Westerberg

måndag, juni 29, 2009

Äntligen hemma - dags att åka...

Efter två avbrott för dimma, varav ett blev väldigt långt, så blev det en LÅNG dag på banan och när vi var på hål 16 så såg vi vårt plan flyga förbi golfbanan...

Ingen hemresa den dagen med andra ord och min sköna slappardag som jag hade tänkt ha idag brann inne! Buuuu! Kom istället nyss hem och ska imorgon sätta mig i bilen till Norge vid niosnåret. Just det, packa upp och packa också var det.

Nåväl, det var ändå skönt att vi fick spela klart tävlingen och en liten klättring blev det ju! 18e plats totalt efter -1 igår och jag är skapligt nöjd för att vara veckan efter en seger. Alla säger att det är väldigt svårt att ladda om, men den lediga veckan gjorde nog susen!

Nä, nu måste jag gå och packa om det inte bara ska bli massa smutstvätt med till Norge.

På återseende!

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home