Johanna Westerberg

torsdag, oktober 15, 2009

Hus!

Skulle inte jag ta det lite lugnt nu ett tag och inte göra så mycket???

Vi hoppade visst det och köpte i måndags hus istället!!! :-)

Jag kan nästan förstå våra mödrar som tycker att vi gör saker ganska snabbt emellanåt... Men de höll faktiskt med om att när man väl köper hus så går det fort; man får ju liksom inte fundera flera månader eller ens veckor om man vill ha det. Hursomhelst så tror jag de är nöjda med vårt inköp då de till och med fick vara med på visningen (belagda med munkavle, vilket hjälpte föga) och se vad vi tänkte ge oss in i.

Så i mitten av december blir det flytt! Perfekt planerat tycker jag; höggravid så lär man ju inte kunna hjälpa till så mycket utan mest sitta och peka med hela handen, dricka te och se söt ut! Smart va? ;-)

Närmsta tiden blir nog också lite hektisk. Stockholm Open börjar på måndag så från lördag flyttar vi in till Stockholm så Pim-Pim slipper åka som en skottspole mellan Södertälje och Stockholm för matcher, träningar, intervjuer och sponsoruppdrag. Men återigen blir nog mitt uppdrag mest att sitta och dricka te och se söt ut. Faktiskt inte så lätt när man ser ut som man svalt en basketboll utan att tugga! Vågar nog dock inte peka med hela handen då jag tror att han har lite bättre koll på hur det går till på tennisbanan än vad jag har...

1 Comments:

  • Passar dej ganska bra o sitta o se söt ut ett tag framöver. Flytten e smart planerad av dej men behöver ni hjälp så har ni mitt nr. Sen måste vi planera in hur vi ska kunna heja fram dej på golfbanan oxå hehe

    By Anonymous Tomas Carlsson, at 9:14 em, oktober 24, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home