Johanna Westerberg

söndag, november 08, 2009

Semesterdags!

Imorgon åker vi på minisemester till London! Härligt med en resa utan golfklubbor och tennisracketar! Känns lite märkligt att packa, man behöver ju knappt ha med sig någonting!
Skönt ska det iallafall bli; lite shopping, lite sightseeing, en musikal och lite allmänt tedrickande eller vad man nu gör i London. Pim-Pims första semesterresa på 13 år och en av mina få de senaste tio åren :-)

Satt och läste lite statistik i förmiddags; tänk vad ointressant statistik kan vara ibland om den inte är tillräckligt avancerad så man kan få ut något av den.
Kom fram till att jag ligger på 102a plats på touren vad gäller träffade fairways. Jag som tycker jag har slagit spikrakt och träffat hur mycket fairways som helst i år!?! Hmm, hur rakt slår alla andra egentligen??? Skumt tycker jag för SÅ rakt tycker jag inte de jag spelar med brukar slå. Jaja, det finns ju tre grader av lögn som man brukar säga: lögn, förbannad lögn och statistik...
Då tittar jag hellre på statistiken som heter "total strokes above/below par" där jag ligger 6a på totalt 25 under par för säsongen :-)

Nog med nördigheter.

Dags att packa!


2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home