Johanna Westerberg

fredag, september 30, 2005

Long time no see


Ja ungefär så här ser väl jag ut numera en dag på jobbet. (Lite bekymrad över att jag ser rynkig ut som en 60-åring men till mitt försvar måste sägas att vi plåtade i horribelt motljus!)

Har dock mycket välbehövlig semester nu ett tag framöver. Säsongen var mycket lång och jobbig och såg länge ut att bli den sämsta någonsin, men rätt var det var, en solig vecka i Danmark, så vände allt och jag gick därifrån med två nya pers (plac och score) och förnyat kort till nästa år, plus bonusinbjudan till Europas finaltävling plus bonusstålar från Volvos lilla extraranking... Och jag som hade varit ganska nöjd med de första sakerna men lite bonus tackar man inte nej till!

Och när jag ändå höll på så var det ju lika bra att vinna tävlingen veckan därpå. I och för sig en liten pluttävling (läs som om det vore tre t...) men ändå min första officiella proffsseger.

Så vad lär vi oss av detta? Skam den som ger sig, trägen vinner och envishet kommer man långt med! (Sen hade jag inte fler klyschor för denna gång)

Trevlig helg på er! Själv ska jag njuta av första lediga helgen sen ungefär januari.

/J

3 Comments:

  • Och jag som trodde det var jag som var klyschornas mästare. Gud va kul, här kan vi ju skriva en massa dumma kommentarer!

    /Karin

    By Anonymous Anonym, at 3:39 em, september 30, 2005  

  • Hej Johanna. Kul att höra ifrån dig och grattis till kortet nästa år. Ja, du har rätt, skam den som ger sig... Och i detta fallet är det jag som är skam!! Jag har nämligen lagt av. Inte helt och hållet men det blir ingen satsning med tid och pengar framöver. Spelar nog på Telia lite för att det är kul bara. Nu ska jag satsa på min tränarkarriär och det känns skitkul!!

    Ha det nu så gott i vinter och vila upp dig så du kan vinna din första Europatourtävling nästa år, jag tror på dig!!

    Kram Gabbi

    By Anonymous Anonym, at 1:32 em, oktober 03, 2005  

  • Tjena Johanna! Läckert foto, jag vet inte vad du snackar om. Vi hörs

    By Anonymous Anonym, at 9:59 fm, oktober 05, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home